קבלן רשום 50 שנות ניסיון
חייגו כעת:

מחמם מהיר מים חשמלי

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

מה יותר מעצבן מלהיתקע בחורף במקלחת עם מים קפואים?
במשפחה ישראלית ממוצעת החורף מחייב היערכות מיוחדת כדי לאפשר לכולם להתקלח בזמן ומבלי לחכות יותר מדי. במובן הזה, היתרונות של מחמם מהיר מים חשמלי ברורים לכל מי שאינו רוצה להמתין ולעכב את השאר.

להלן כמה הסברים בנוגע למתקן מחמם מים חשמלי חיצוני כזה שמאפשר לכם נוחות רבה. ולמי שחושש מההוצאה, מדובר בדירוג אנרגטי A שנחשב יעיל וחסכוני. חשוב לומר שמדובר במתקן שעובד עם הדוד שלכם בתיאום מלא.

פתרונות לבתים חדשים

עברתם לבית חדש? הרווחתם בגדול.
המכשיר לחימום מים חשמלי שמשווק בשם "פאר היט" קיבל את שמו משום כשמו כן הוא- מחמם במהירות גדולה מאוד כך שאין צורך יותר לחכות שעות לחימום כל הדוד. הפתרון הנוח והיעיל הזה מותאם במיוחד בשבילכם במקרה הזה כיון שהוא מחמם תלת פאזי ותשתית החשמל בבתים החדשים מותאמת בדיוק לזה.

אל דאגה, אין צורך בשבירת קירות והחלפת תשתיות, מדובר במתקן מחמם מים חשמלי חיצוני שנוסף לדוד המים הקיים שלכם והופך אותו למהיר מאוד בחימום החשמל.

איך הוא עובד עם הדוד שלכם?

מחמם מים חשמלי למקלחת עובד בתיאום עם הדוד שלכם כך שהוא נכנס לפעולה רק כאשר אין מים חמים בדוד ולכן גם לא צורך יותר חשמל מיותר. מכיוון שהחיבור הוא לחשמל הוא פעיל כל הזמן ואינו דורש חיבור לבלוני גז, כמו שקורה במחממי מים מהירים אחרים שפועלים על בלון גז הדורש החלפה. הוא מחמם מים מידי פופולרי מאוד שנמכר בכל העולם וכעת גם בישראל הוא מתחיל לככב אצל כל מי שרוצה איכות חיים על בסיס טכנולוגיה מתקדמת.

דוד חשמל

מה מיוחד במתקן כמו מחמם מים חשמלי לבית?

בדרך כלל יש לחכות שהדוד יחמם את כל כמות המים שמחכה בדוד וזה לוקח במקרה הטוב לפחות שעתיים. כך שאם אתם ממהרים אתם בבעיה רצינית. מחמם מים חשמלי לבית שפועל בצורה כזאת הוא פתרון מתקדם וחדשני שמוכיח את עצמו ביעילות בכל העולם.

הוא קומפקטי ומתאים להתקנה מבלי להפריע לפעולת הדוד הוא מתחבר לפי אפשרויות שונות למרכזיית המים בדירה או בדוד ואתם קובעים את הטמפרטורה של המים כך שהוא פועל ברציפות ללא הגבלת זמן.

מחמם מים על חשמל בכל מקום

מחמם מים חשמלי לבית מתאים למעשה לכל מקום שבו נדרשים מים חמים במהירות וללא הגבלה, אם זה בעסק או במשרד, ביחידות נופש ובבתים פרטיים. יש לו בקרה אלקטרונית שפועלת בלחץ מים נמוך בטמפרטורה קבועה. הוא יעיל אנרגטית משום שהוא צורך חשמל רק לכמות המים שאותם אתם צורכים ולכן רק כ-60% מצריכה חשמלית של דוד.

מחמם מים חשמלי לבית

גם אם יש לכם דוד שמש הוא יעיל בשיתוף הפעולה אתו משם שמחמם המים החשמלי מתחבר לכמה סוגי דוד ופועל בקלות עם כל דוד ומערכת חשמלית שיכולה לעבוד אתו. אתם יכולים לבחור באיזו טמפרטורה להפעיל אותו כך שלא צריך אפילו להגיע למקסימום אם מספיק לכם טמפרטורה נמוכה יותר. קל להתקין ולהפעיל אותם והם מתאימים לכל מקום.

גם אתם רוצים מים חמים עכשיו? ברגע זה? התקשרו למומחים!

מחמם מים על חשמל
מחמם מהיר מים חשמלי
דילוג לתוכן