קבלן רשום 50 שנות ניסיון
חייגו כעת:

דודי שמש בכפר יונה

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

מדינת ישראל היא מדינה חמה, בה זורחת השמש למעלה משלוש מאות ימים בשנה. דוודי שמש הם פתרון יעיל לחימום מים לשימוש ביתי ולשימוש תעשייתי, באמצעות ניצול האנרגיה הסולארית וקרינת השמש. כפר יונה היא עיר קטנה אך מרכזית בישראל, ומאופיינת במזג אוויר מקומי נוח.

התקנת דוד שמש בכפר יונה היא בבחינת שירות בסיס המסופק על ידי הקבלנים בעיר בשלבי הבינוי, אולם לא מעט מן התושבים פונים לצורך הזמנת טכנאי דוד שמש בכפר יונה, לצרכי תחזוקה, תיקונים והחלפה מקץ מספר שנים.

השפעת מזג האוויר והעיר בה מותקן הדוד על איכות הדוד

במדינות גדולות בהן קיים הבדל אקלים קיצוני בין חלקים שונים של המדינה, עשויה להידרש התאמה של איכות הדוד ורכיביו למזג האוויר המקומי. מדינת ישראל היא מדינה קטנה, בה ההבדלים במזג האוויר אינם קיצוניים, ועל כן מרבית הדוודים המסופקים מתאימים לכלל הערים בישראל.

בחיפוש אחר דוד שמש מומלץ לפנות לחברה מקצועית אשר מספקת שירות בפריסה ארצית, ותדע להתאים מכירת דוד שמש בכפר יונה, בתל אביב ובהרצליה, לצרכי הלקוח והמשפחה. ייתכנו שינויים והתאמות באזורים בהם מזג האוויר קיצוני יותר, דוגמת רמת הגולן לעומת הערבה ואזור אילת, למיצוי אופטימלי של תנאי מזג האוויר.

להצעת מחיר התקשרו

כיצד נבחר את גודל דוד השמש?

דודי שמש מגיעים במגוון גדלים ונמדדים על פי מספר ליטרים שהם מסוגלים להכיל ולחמם. הגודל הבסיסי הנחשב לדוד קטן הוא דוד בן 80 ליטרים, כאשר ניתן למצוא דודים בנפח 120, 150 ואף 200 ליטרים. גודלו של דוד השמש הביתי נקבע בהתאמה לגודל המשפחה, כאשר הגודל המומלץ למשפחה בת 5 נפשות. דוד קטן בנפח 80 ליטרים יתאים ליחיד או לזוג.

האם לא עדיף תמיד לבחור בדוד גדול יותר?

דוד גדול יותר ידרוש זמן עבודה ארוך יותר, חימום כמות גדולה של מים שלא לצורך ועלויות גבוהות של חשמל. כאשר מדובר בזוג צעיר הצופה התרחבות של המשפחה, מוטב ללכת על בטוח ולבחור בדוד גדול יותר על מנת שלא להחליף את הדוד בזמן קצר, אולם לרוב מוטב להתאים את הדוד לגודל המשפחה ולצרכי השימוש ולחסוך בעלויות ובאנרגיה.

התקנה מקצועית בכפר יונה

התקנה מקצועית של דוד השמש חשובה לא פחות מבחירה בדוד שמש איכותי. על המתקין לדעת להעמיד את הקולטנים בזווית מתאימה לקליטה מרבית ואופטימלית של קרני השמש, ליצירת סינרגיה של חימום מותאם לצורך, ללא חימום יתר, תוך כיוון התרמוסטט לשליטה בטמפרטורה ולבטיחות מלאה.

בחיפוש אחר התקנת דוד שמש בכפר יונה, חשוב לפנות אל חברה מקצועית אשר מספקת דוודים מוכרים ובעלי מוניטין והתקנה מקצועית באחריות מלאה, על ידי מתקינים מורשים ומנוסים.

אורך החיים של דוד שמש

התקנת דוד שמש בכפר יונה
דודי שמש בכפר יונה
התקנה של דוד שמש בכפר יונה
תיקון דודי שמש בכפר יונה - פאר עמוס

דוד שמש הוא מוצר יקר, אשר חשוב לבחור בקפידה ולתחזק בצורה ראויה על מנת להגן עליו ולהאריך את חייו. ניקוי קבוע של הדוד מפני הצטברות אבנית כמו גם של הקולטים עשוי לסייע, אולם חשוב לזכור כי מדובר במוצר אשר סובל מבלאי גבוה מאחר והוא משלב בין מערכות מים וחשמל וחשוף לתנאי חוץ. עמידתו של דוד שמש איכותי בתחזוקה נכונה עשוי להגיע לכדי כעשר שנים. גוף החימום אשר מצוי בתוך הדוד עשוי להזדקק להחלפה בשל בלאי מדי כשלוש שנים.

חברת דודי פאר פתרונות סולאריים ודודי שמש עוסקת בייצור, התקנה ותחזוקה של דודי שמש איכותיים למעלה מארבעה עשורים, במקצועיות ובשירותיות, לשירותכם בכפר יונה.
דילוג לתוכן