קבלן רשום 50 שנות ניסיון
חייגו כעת:

דודי שמש בקדימה

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

מקלחת קרה באמצע החורף? לא באה בחשבון!

אחד המצבים המתסכלים בחורף הוא הרגע בו אנחנו מבינים שדוד השמש או דוד החשמל הפסיקו לפעול.. ברגע הזה אנחנו מחפשים כל דרך אפשרית על מנת להשיב את פעולתו של דוד המים החמים. ועד אז- נאלץ להסתפק במקלחת קרה או בשיטות המסורתיות למקלחת חמה- חימום המים בקומקום לקבלת מים רותחים, מזיגת המים לקערה רחבה, הוספת מים קרים לקבלת מים פושרים ומקלחת בקערות.

תודה שנולדנו לדור עם קידמה

כל המצב הזה, של קלקול דוד המים החמים רק מחזק בנו את תחושת התודה לכך שנולדנו לדור עם קידמה בו יש אפשרות להתקין בכל בית פרטי ובכל בית עסק דוד מים חמים ולקבל מים חמים בכל מצב ובכל זמן ללא מאמץ רב. הידיעה שבמשך דורי דורות היכולת לקבל מים חמים בחורף הייתה כרוכה בתהליך ארוך הרבה יותר מזה הנגיש לנו היום, מאפשרת לנו לשמוח במוצר פשוט ובסיסי- דוד מים חמים.

להצעת מחיר התקשרו 

מתי יש להתקין דוד מים חמים חדש?

התקנת דוד שמש נעשית בכניסה לבית חדש שזה עתה נבנה וכמו כן, לעתים יש להחליף דוד שמש ישן בדוד שמש חדש- מצב זה מגיע כאשר 'כלו כל הקיצים' מן הדוד הישן. בשביל לוודא שאכן הדוד הישן כבר לא יוכל לעבוד לאחר תיקון- יש להתייעץ עם טכנאי מקצועי והכי חשוב- אמין, שלא יגרור נזק כספי גדול. במקרה בו יש להתקין דוד שמש חדש- גם כאן חשובה אמינותו של בעל המקצוע וחשוב לברר מראש מה כולל השירות של בעל המקצוע.

איך אפשר לזהות תקלה בדוד המים החמים?

אם צפיתם באחת התקלות הבאות בדוד המים החמים- כנראה שיש להזמין טכנאי מקצועי על מנת לתקן את הדוד. אלו הן התקלות הנפוצות ביותר: הדוד לא מחמם, הדוד גורם לקצר חשמלי, שעון הדוד לא עובד, התגלה חור בצינור הדוד, ישנה נזילה בדוד, אבנית בדוד, סתימה בקולט שמש, טרמוסטט תקול, הדוד מתקרר מהר מדי, הדוד לא מחמם לאחר שהוחלף גוף חימום, הדוד לא נדלק, הדוד פולט מים חומים, הדוד מוציא זרם מים חלש, ישנו טפטוף מפורק הלחץ.

התקנת דוד שמש בקדימה
דודי שמש בקדימה

מחפשים התקנת דוד שמש בקדימה? הגעתם למקום הנכון!

במסגרת הרחבת השירות שלנו, שירות התקנת דוד שמש דרך חברתינו- עמוס פאר דודי שמש, ניתנת גם באזורים נוספים. אם אתם מחפשים טכנאי דוד שמש בקדימה או מכירת דודי שמש בקדימה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולקבל שירות אדיב, מקצועי ואמין. חברתינו פועלת מזה 45 שנה, בעלת ניסיון עתיר , הטכנאים שלנו נבחרים בקפידה כאשר רמת האמינות והמקצועית שלהם היא החשובה לנו. בנוסף, אחד הדגשים שלנו כחברה היא זמינות גבוהה. אנחנו מודעים מודעים לצורך המיידי בתיקון הדוד ולכן השירות שלנו ניתן ברמת זמינות גבוהה במיוחד.

חברת דודי פאר עוסקת בייצור, התקנה ותחזוקה של דודי שמש איכותיים למעלה מארבעים שנה, לשירותכם בקדימה והסביבה.
דילוג לתוכן