קבלן רשום 50 שנות ניסיון
חייגו כעת:

דודי שמש באבן יהודה

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

השימוש באנרגיה סולארית שתופס תאוצה בישראל ובעולם, בעצם נשען על טכנולוגיה ארוכת שנים המשמשת את תעשיית הבינוי ותחזוקת הבתים בישראל, ויצרה את דודי השמש אשר מספקים צריכת מים חמים למשפחות ולעסקים, תוך ניצול קרינת השמש לשם כך.

דודי השמש הם בבחינת מוצר בסיס אשר מהווים חלק בלתי נפרד מן המפרט הקבלני, ומוחלפים אופן עצמאי ובעזרת אנשי מקצוע מדי כעשור.
דודי שמש באבן יהודה, מועצה מקומית בשרון, מבצבצים מעל ראשו של כל בית וכל גג, תוך ניצול מזג האוויר הנוח באזור וחיסכון כלכלי מהותי לתושבים בעלויות חימום הבית באמצעות חשמל.

איך נדע מתי להחליף את דוד השמש?

כאמור אורך החיים הממוצע של דוד שמש איכותי הוא כעשור. יחד עם זאת, לא מחליפים דוד שמש רק בשל גילו. במידה והדוד מאותת על תקלות, ואתם מחפשים תיקון דוד שמש באבן יהודה בשל ירידה באיכות ביצוע העבודה, חימום איטי ומיעוט מים חמים גם בימות שמש יוקדת, מומלץ להזמין טכנאי דוד שמש באבן יהודה- טכנאי מוסמך, מקומי, שיבצע בדיקה ומקיפה וימליץ על תיקון הדוד או החלפתו.

להצעת מחיר התקשרו

דוד שמש לשימוש עסקי

בחלק מן התעשיות והעסקים, נדרשים מים חמים לטובת מתן השירות ופעילות בית העסק, דוגמת ענף התיירות: מלונות, צימרים, ווילות ומתחמי אירוח, תעשיית המספרות, מרפאות, ועסקים נוספים. דוד שמש אשר מיועד לעסקים לרוב יהיה דוד שמש גדול יותר ובעל נפח מים רחב, גוף חימום מהיר במיוחד לאספקת מים חמים במהירות לאורך כל היום. חשובה במיוחד ההתאמה של הפתרון והדוד לצורך, הן לקבלת מענה איכותי ומדויק והן לחיסכון בעלויות.

תיקון דוד שמש באבן יהודה

כאשר הדוד מתחיל לספק חוויית שימוש לקויה או לחילופין כאשר ניכרת תקלה גלויה דוגמת נזילה מן הדוד, חשוב לפעול במהירות ולהזמין שירות תיקונים לדוד. במידת הניתן מומלץ לנתק את הדוד באמצעות הורדת המפסק וניתוקו מן החיבור למים עד להגעת הטכנאי. חברת פאר מספקת שירותי טכנאי דודי שמש באבן יהודה, תוך הצגת זמינות ומהירות תגובה מרגע פתיחת הקריאה, ושליחת טכנאי שירות מקצועיים ומנוסים בלבד.

תקלות אפשריות

נזילה מהדוד עשויה להצביע על חור או סדק במיכל הדוד עצמו – מה שניתן לפתור באמצעות איטום ותלאי אולם מדובר יהיה בפתרון זמני בלבד עד להחלפת הדוד. סיבה נוספת לנזילה היא שחיקה ושחרור של הגומייה האחראית לחיבור שבין ברז המים לדוד- תקלה פעוטה הנפתרת בהחלפת הגומייה וחיזוק החיבור.

תקלה נפוצה נוספת היא קצר הנוצר כתוצאה מהפעלה של הדוד. קצר כזה מאותת על צורך בהחלפת התרמוסטט, או לחילופין תקלה בגוף החימום. בשני המקרים באמצעות החלפת הרכיב התקלה תיפטר.

התקנת דוד שמש באבן יהודה
דוד שמש באבן יהודה
מאיץ חום לדוד שמש - חברת דודי פאר
התקנה של דוד שמש באבן יהודה

איך בוחרים דוד שמש?

במקרה והתקלה לא נפתרה, או שבחרתם בהחלפת הדוד לדוד שמש חדש, עולה השאלה כיצד בעצם לבחור דוד שמש. בבחירת הדוד יש לבחור את גודל הדוד הרצוי ואת החברה היצרנית. בשאלת הגודל יש לבחור דוד אשר מותאם לגודל המשפחה ולשימוש- כאשר 1-2 אנשים בבית יוכלו להסתפק בדוד בנפח 80-100 ליטרים, משפחות הכוללות 4-6 נפשות יבחרו בדוד שמש בנפח 120-150 ליטרים ומשפחות גדולות יותר ועסקים בדודי שמש בנפח 200-300 ליטרים.

ברמת המותג מומלץ לבחור בחברה ישראלית ובעלת מוניטין.

חברת דודי פאר פתרונות סולאריים ודודי שמש עוסקת בייצור, התקנה ותחזוקה של דודי שמש איכותיים למעלה מארבעה עשורים, במקצועיות ובשירותיות, לשירותכם באבן יהודה.
דילוג לתוכן