קבלן רשום 50 שנות ניסיון
חייגו כעת:

הכינו את ביתכם לקראת החורף

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

הכינו את ביתכם לקראת החורף

אמנם ישראל היא ארץ יחסית חמה, אבל כשהחורף מגיע, הוא בהחלט מורגש היטב. כך למשל, כשאתם מעוניינים להתקלח, רצוי להדליק את הדוד על מנת לזכות במקלחת עם מים חמים ונעימים. באותו אופן, על מנת להתחמם עליכם להפעיל מזגן, מפזר חום או חימום תת רצפתי כדי שלא תתקררו, במיוחד אם כרגע יצאתם מהמקלחת.

איך לבדוק שדוד השמש שלכם מוכן לקראת החורף?
למרות ששמם עלול להטעות אתכם, דודי שמש מסוגלים לחמם את המים גם בימים חורפיים ואפרוריים, זאת הודות למנגנון החימום החשמלי שבתוכם. על מנת לוודא שהדוד יפעל כראוי בחורף, כדאי להקדים וכבר בקיץ לבחון את תקינותו. יש לקום בשעת בוקר מוקדמת ולהדליק את הדוד. לאחר שווידאתם שאינו מקצר, המשיכו לחמם את המים. בדקו אותם כעבור כמה דקות ותוכלו להתרשם ממהירות החימום של הדוד. במידה ולאחר שהדוד דלוק במשך שעה המים עדיין אינם מספיק חמים, חשוב להזמין איש מקצוע המבין בדודי שמש. הוא יבדוק עבורכם מהי הבעיה בדוד ובמידת הצורך יתקן אותה כמובן.

דבר נוסף שכדאי לעשות לקראת החורף הוא לכוון את התרמוסטט של דוד השמש שלכם. אם תכוונו אותו ל – 50 מעלות, תוכלו לא רק לחסוך בעלויות החשמל, אלא גם למנוע כוויות של ממש העלולות לנבוע מחימום יתר של המים.

אפילו שאתם מכינים את הבית לקראת החורף, חשוב שתזכרו שגם בחורף יש ימים שבהם השמש מדי פעם מציצה מבעד לעננים. לכן חשוב לנקות גם את קולטי השמש, ואז תוכלו, בימים שבהם יש שמש טובה, ליהנות ממקלחת חמה מבלי להדליק את הדוד. גם לצורך פעולה זו כדאי לפנות לחברה מקצועית, כיוון שהניקוי כרוך בטיפוס על הגג, דבר העלול להיות מסוכן למדי.

רעיון נוסף שיעזור לכם לחסוך בעלויות החשמל בתקופת החורף
אם עדיין אין לכם מערכת חימום תת רצפתי, בהחלט כדאי שתשקלו להתקין אחת. ממש כפי שדוד השמש חסכוני במים ובצריכת החשמל, כך גם המערכת הזו נחשבת לחסכונית, בין השאר כי ניתן להפעיל אותה באמצעות קולטי שמש. החיסכון הכספי יהיה משמעותי עבורכם וגם תוכלו לעזור לשמור על הסביבה. כמו כן, מערכת חימום תת רצפתי מחממת את החדר באופן יעיל ומהיר כיוון שהחום עולה מכיוון הרצפה כלפי מעלה, ומתפזר באופן שווה ונעים בכל רחבי הבית. היא נחשבת גם לבטיחותית יותר בהשוואה לשיטות חימום אחרות.

חברת דודי פאר עמוס היא חברה המציעה לכם מגוון שירותים עבור דודי שמש וחשמל, כולל ניקיון קולטים והתקנת דוודים. וכמובן תיקון דוד שמש החלפת דוד וכדומה, מזה שנים אנו מספקים את שירותינו לאלפי לקוחות מרוצים מנתניה ומסביבתה. אם גם אתם רוצים ליהנות ממים חמים וזמינים וברצונכם לנקות את הקולטים החשופים ללכלוך של אבק, חול, לשלשת וכדומה – אנחנו נמצאים כאן לשירותכם.

המדריך המלא להכנת הדוד שלכם לחורף

לפרטים נוספים תצרו קשר עם נציגנו ונעמוד לשירותכם

דילוג לתוכן